FAQ
Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op de knop 'in winkelmandje' bij het door u gewenste artikel en het
artikel komt automatisch in uw winkelwagen. Hierna kunt u verder gaan met
winkelen door op 'verder winkelen' te klikken of uw bestelling af te ronden en
betalen door op 'volgende stap' te klikken.
Rechtsboven op onze website vindt u het winkelmand-icoontje met het aantal artikelen die al zijn toegevoegd aan uw winkelmand. Klik op de icoon om naar uw winkelmand te gaan. In uw winkelmand krijgt u de kans om artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.
Wanneer u alle door u gewenste artikelen heeft toegevoegd
aan de winkelmand, kunt u uw bestelling definitief maken en afrekenen door de
stappen
1 t/m 3 te voltooien.
Hoe weet ik of mijn bestelling in goede orde is
ontvangen?
Indien u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons per mail een
orderbevestiging. Heeft u deze niet gekregen neem dan contact met ons op. U
kunt ons verkoopteam bereiken op info@e-ditional.nl of
tel: 0524-225321.
Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de pakketten
van deze site?
De samenstelling van de pakketten uit onze webshop is standaard en kan niet
gewijzigd worden. Heeft u meer dan 250 van dezelfde pakketten besteld dan heeft
u wel maatwerkmogelijkheden. Neem hiervoor graag vóór 15 november contact
op met ons verkoopteam. Wij gaan dan met u en voor u op zoek naar de beste
invulling van uw wensen om zo het mooiste pakket samen te stellen.
U kunt ons verkoopteam bereiken op info@e-ditional.nl of
tel: 0524-225321.
Zijn alle bedragen van de artikelen in- of exclusief
btw?
De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven.
In een pakket kunnen beide btw-tarieven voorkomen: over non-food artikelen en
alcoholische drank is het hoge tarief verschuldigd, over food-artikelen het
lage btw-tarief. De verkoopprijs is dan gesplitst in grondslag laag en hoog.
Wanneer wordt mijn pakket
geleverd?
Bij het invullen van het bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum
van uw pakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden
gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum
van aflevering gemeld. Wij leveren standaard tussen 08:00 - 17:00 uur. Wij
kunnen helaas geen tijden van aflevering opgeven en ook niet afleveren op
zaterdag of zondag. Houdt u er daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet
te kort voor de datum zet waarop u de pakketten wilt uitdelen. Bij verzending
huis aan huis kunt u kiezen uit 2 data waarop het mogelijk is om de pakketten
op het huisadres te laten afleveren.
Wanneer en hoe moet ik de bestelling betalen?
Uw bestelling kan direct online middels Ideal worden voldaan of u kunt
kopen per factuur op vooruitbetaling. De nota moet uiterlijk 3 weken voor
levering zijn voldaan. Vanaf 7 november kan er uitsluitend direct via Ideal
worden afgerekend.
Wat zijn de transportkosten/verzendkosten?
Bij orders tot en met 6 pakketten € 8,95 excl. BTW per pakket.
Vanaf 7 pakketten zijn de verzendkosten € 55,00 excl. BTW.
Orders boven de € 1000,00 excl. BTW worden franco (gratis) geleverd op één
adres in Nederland.
Voor levering op de Waddeneilanden geldt een toeslag, deze wordt achteraf in
rekening gebracht.
Schade/breuk/overschrijding levertermijn:
Indien pakketten op uw verzoek verzonden worden middels
pakketpost (PostNL) rust het volledige risico op schade/breuk/overschrijding
levertermijn bij u als opdrachtgever. Tevens wijzen wij andere eventuele
voortvloeiende schades door schade/breuk/overschrijding van levertermijn
volledig van de hand. Wij leveren correct, tijdig en schadevrij aan bij onze
vervoerder. Pakketten met schade worden niet kosteloos opnieuw geproduceerd en
verzonden. Schade/breuk/overschrijding geven geen recht op enige vergoeding of
ontbinding van de overeenkomst.
Is er een minimale afname verplicht?
De pakketten zoals afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst
aantal geleverd worden tenzij anders aangegeven bij het artikel. Alle pakketten
worden verpakt in een feestelijke doos, op dit pakket staat een pakketnaam
vermeld. Mocht u twee verschillende pakketten bestellen, kunt u dus duidelijk
zien welk pakket het is.
Kan onze kerstkaart, kerstgroet of brief van de
directie in het pakket worden verpakt?
Ja, dit is mogelijk bij een minimale afname van 250 dezelfde pakketten. De
kaart of brief ontvangen wij graag uiterlijk 5 weken voor de door u gewenste
afleverdatum.
Waar kan ik, als consument, terecht met mijn klacht?
Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en
diensten perfect uit te voeren gaat er helaas toch wel eens iet mis. Maakt u
dit kenbaar, bij voorkeur via e-mail (info@e-ditional.nl).
Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.
Kom ik in aanmerking voor herroepingsrecht?
Het herroepingsrecht stelt particulieren in staat om, volgens de wet Koop
op afstand, een product welke via internet wordt afgenomen binnen 14 werkdagen
kosteloos te annuleren. Het herroepingsrecht gaat in op de eerstvolgende dag na
aflevering van het product bij de consument.
Het herroepingsrecht is in de volgende gevallen niet geldig:
- als er sprake is van maatwerkproducten. Hieronder valt onder andere de
pakketten/producten welke op maat voor u gemaakt worden;
- zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht.
Wilt u beroep doen op het herroepingsrecht, stuur uw verzoek binnen 14 dagen naar info@e-ditional.nl of stuur uw producten binnen 14 dagen retour en u ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van uw verzoek.
Wanneer u al voor het product en/of dienst heeft betaald,
ontvangt u binnen 14 werkdagen een creditfactuur en wordt het bedrag
teruggestort op uw rekening.
Kan ik het assortiment van Keuzekado bekijken?
Wilt u uw medewerkers liever zelf de keuze laten maken voor een
kerstgeschenk, kies dan voor Keuzekado. Uw medewerkers maken een keuze uit een
breed assortiment, geschenken, belevenissen, goede doelen en abonnementen.
Door in te loggen op www.keuzekado.com kunt u het aangeboden assortiment bekijken. Bij de diverse concepten onder de categorie Keuzekado staan de respectievelijke inlogcodes vermeld om het assortiment te bekijken.
Hoe worden de pakketten geleverd?
Wij leveren de pakketten op de begane grond. We verpakken de pakketten in feestelijke geschenkdozen, tenzij anders aangegeven. Levering vindt plaats op pallets en bij kleinere aantallen in omdozen. Wilt u de pakketten op huisadressen laten bezorgen neemt u dan contact met ons op. Huiszendingen verzenden wij i.v.m. breukgevoeligheid en onze afhankelijkheid van postbezorging, alleen op uw eigen risico!
Kunnen we de order ook zelf ophalen?
Helaas is het niet mogelijk om uw order te komen ophalen.
Hoe weet ik of een pakket nog voldoende op voorraad is?
Alle pakketten op onze site, zijn op dit moment op voorraad. Wij
verwerken orders op basis van binnenkomst. Een pakket dat uitverkocht raakt,
wordt direct voorzien van een uitverkocht banner of van de site verwijderd.